Robimy wyzwanie dla Listerine Oral Care

image

Z wakacji nie jest tajemnicą, że dzieci jedzą więcej cukierków i słodyczy. Jako rodzice często pozwalamy im na więcej smakołyków niż powinniśmy podczas wakacji. Bądźmy szczerzy, jako rodzice też jemy ich więcej! To po prostu coś związanego z wakacjami! Ale spójrzmy prawdzie w oczy, jedzenie słodyczy może wydawać się nieszkodliwą zabawą, ale pediatryczne choroby jamy ustnej są w rzeczywistości #1 przewlekłą chorobą wieku dziecięcego. Zawsze byłem bardzo aktywny o opiece stomatologicznej moich dzieci. Oni mogą nawet powiedzieć, że jestem nadgorliwa. Wszyscy słyszymy o znaczeniu regularnego szczotkowania i nitkowania dla Twojej rutyny pielęgnacji jamy ustnej, ale samo szczotkowanie omija zarazki znajdujące się w 75% Twoich ust! Dodanie leczniczego płynu do płukania ust do codziennej rutyny szczotkowania i nitkowania jest istotnym krokiem w utrzymaniu zdrowej i chronionej jamy ustnej.

Twórcy LISTERINE® i REACH® stworzyli "Wyzwanie dotyczące pielęgnacji jamy ustnej", które mogą podjąć w tym roku rodzice i dzieci (w wieku od 6 lat). Podjęłam to wyzwanie w zeszłym roku i nie tylko było to zabawne, ale także uchroniło wszystkich przed kłopotami z naszym dentystą! Postanowiłam upewnić się, że moja rodzina podejmie to wyzwanie ponownie w tym roku, ponieważ było to idealne wyczucie czasu i nasze wizyty kontrolne są zaplanowane na3. tydzień stycznia! Aby ukończyć wyzwanie, dzieci, wraz z rodzicami, muszą szczotkować, nitkować i płukać zęby codziennie, dwa razy dziennie przez dwa tygodnie - kluczowy krok w budowaniu silnych podstaw pielęgnacji jamy ustnej. Moje dzieci zawsze szczotkują zęby dwa razy dziennie, ale naprawdę brakowało im nitki dentystycznej! Mam nadzieję, że dzięki temu wrócą do tego nawyku.

Więc upewnijcie się, że sprawdzicie, jak idzie nasze wyzwanie i czy moje nastolatki rzeczywiście pamiętają o dodatkowych krokach oprócz szczotkowania! Ponieważ wiem już, że Jada zrobi to bez żadnych pytań haha.

Napisałam tę recenzję, biorąc udział w wycieczce po blogu organizowanej przez Mom Central Consulting w imieniu Listerine. Otrzymałam próbki produktów, aby ułatwić mi napisanie recenzji oraz przedmiot promocyjny, aby podziękować mi za poświęcenie czasu na udział.